Da har du brukt halvparten av dagen bare for å navigere gjennom Microsoft-portalen til forskjellige kunder. Og så må du gå inn og manuelt sette opp sikkerhetsregler, generere data for rapporter, gjennomgå varslingslogger, osv.
Å administrere M365 kan ta mye tid og være vanskelig, noe som kan føre til økt risiko for kontobrudd.
Kanskje ikke overraskende at IT-partnere ikke alltid har tid til å logge seg inn på hver kundeportal regelmessig - noe som kan føre til:
Høres det kjent ut? Du er ikke alene, og heldigvis har du nettopp funnet løsningen på M365-manien din – Augmentt. Augmentt gir deg mulighet til å forenkle sikkerhetsadministrasjonen, standardisere prosesser og - viktigst av alt - ekspandere virksomheten din. Resten av dette innlegget beskriver hvordan du oppnår dette med Augmentt.
Med Augmentt servicenivå - AUTOPILOT - får du disse 3 hovedfordelene.
Augmentt-plattformen tilbyr forhåndskonfigurerte grunnleggende sikkerhetsregler som aktiveres på tenantene dine med ett klikk. Denne forhåndskonfigureringen gir raske og effektive løsninger for å øke kundenes Microsoft 365-sikkerhet. Det sikrer at grunnleggende beskyttelse er på plass fra starten. De grunnleggende sikkerhetsreglene inkluderer:
Få rask etablering av god sikkerhet uten komplisert oppsett. Selv om disse grunnleggende sikkerhetsreglene er en bra start, kan de skreddersys for å møte spesifikke kundebehov og "compliance". Da får du både fleksibilitet og utmerket beskyttelse.
Etter onboarding overvåker Augmentt tenantkontoer for brudd. Den identifiserer mistenkelig aktivitet raskt. Ved oppdagelse sender Augmentt varsler til PSA-systemet og/eller e-post. Dette betyr at du umiddelbart blir informert, uten å måtte foreta manuelle sjekker. Varsler inkluderer lenker for å løse problemer umiddelbart. Med sanntidsvarslinger kan du raskt beskytte kundene dine. Augmentts kontinuerlige overvåking lar deg fokusere på andre oppgaver, og sørger for kundens sikkerhet 24/7.
Salgsteamet ditt kommer til å elske Augmentts evalueringsrapporter, mens IT-konsulentene sannsynligvis vil foretrekke de automatiserte, "brandable" rapportene som kan planlegges på ukentlig, månedlig eller kvartalsvis basis. Augmentts rapporter eliminerer timer med kjedelig rapportbygging, slik at IT-konsulenter kan fokusere på andre, viktige oppgaver.
Ved å automatisere rapporteringsprosessen kan teamet ditt operere mer effektivt, mens kundene drar nytte av tydelige og profesjonelle oversikter som fremhever den løpende verdien av tjenestene dine. Rapportering er nøkkelen til å opprettholde kundenes tillit, og vise frem din proaktive innsats for å sikre IT-miljøene deres. I tillegg, med fullt tilpassbare branding-alternativer, kan du levere flotte, skreddersydde rapporter som forsterker bedriftens profesjonelle image, og viser din forpliktelse til å holde kundene beskyttet.
Det kan være en kompleks og frustrerende oppgave å administrere M365-sikkerhet på tvers av flere kunder. Men med Augmentt kan du gjøre om disse utfordringene til muligheter.
Ved å strømlinjeforme sikkerhetskonfigurasjoner, generere sanntidsrapporter og kontinuerlig overvåke for trusler, gir Augmentt deg muligheten til å vinne ny business, forbedre kundenes IT-sikkerhet, og bygge langvarige relasjoner.
Ikke bare administrer kundenes M365-miljøer – transformer dem med Augmentt.